Hasret18ayaz Çok kötüyüm betanin yavaş ilerlediği iki gebeliğim sonlandı yeniden gebeyim Cuma 127 Pazar 270 Pazartesi 445 Çarşamba 641 olmuş Çok az artmış çok korkuyorum
Bibebek_2kedi Hasret18ayaz ben şuan 7+2 yim 2 kez tek kan verdim bi ilk öğrendiğimde 65 di 4 gün sonra 293 olmuştu bi kaç gün sonrada keseyi ve kalp atışını duyduk zaten
Hasret18ayaz rozamomy kontolum yarın ilaç başlamak için gidicektim.ama tüm umutlarım yerle bir oldu yine
rozamomy Hasret18ayaz 48 saat dolmuş muydu bugünkü testi verdiğinde, içini ferah tut çok iyi anlıyorum seni ❤️