irem-16 Arkadaşlar 19+1deyim ve iki gündür midem inanılmaz yanıyor bu durum normal mi? Bir de hurafelere inanmam pek ama halk arasında saçlı bebek olursa mide yanması olur gibi söylentiler var sizce doğru mu?
Aysgll1 irem-16 valla benim ilk aylardan beri yanıyor o zamanlar da bebeğin saçı yoktu ya 🤭 tabi herkes öyle söylüyor
Naazli irem-16 mide yanması saça bağlı olsaydı kızımın rapunzel gibi doğması lazımdı ama neredeyse kel doğdu 🤭
Feniks irem-16 benm mide yanmam 30.haftadan sonra ara ara oldu sadece son 2 haftadır çok şiddetlendi ve Dr saçlı bir bebek dedi arkadaşım en baştan beri yanma sorunu çekti bebiş kel doğdu 😂
MervEslinArden irem-16 Gaviscon şurup ben ve bebek birlikte yaşıyoruz şurup içemem dersen rennie tablet var oda iyi
Naazli irem-16 gaviscon vermişti ilk doktorum ama içemedim. Mide koruyucu bi hap vermişti sabahları aç karnını 1 tane içiyordum o çok etki etmişti bana
Feniks irem-16 her içişte iki kaşık içiyorum günde 4 kereye kadar içebilirsin demişti doktor zaten genelde akşamları oluyor
Seydaumay Merhaba kesinlikle ayva bir dilim bile yesem anında geçiriyor ilk hamileliğimdede kurtarıcımdı ikincidede öyle oluyor