Tgrtkrt Merhaba bayanlar bu haftada olan var mı regl olacak gibi kasik ağrısı oluyor mu sizde de yerleşme sancısı olduğunu biliyorum ama işte yine de merak ediyorum
ilkkezanneyim Tgrtkrt evet regl olacağım sanıyordum başka belirti yoktu çünkü 3-4 gün sürdü o ağrı sonra azaldı şu an 6+0dayim hala arada batma oluyor ama 4. Haftadaki kadar değil o batma çok rahatsız ediyordu bacaklarımın da ağrıması an sebep oluyordu çok şükür geçti
dilaraaydinn Normal reglimden daha fazla oluyordu hatta, 5. haftada da devam etti. Çok fazla ayakta kalmamaya dikkat et. İş yapmak zorundaysan yarım saat yap, biraz uzan sonra devam et çok yorma kendini. 6. haftadan sonra ağrı azalıyor
Tgrtkrt Tgrtkrt MelikeDB normalde 6+5 gün olacağım zamana randevu aldım ama şuan migde bulantilarim çok kötü olduğu için tansiyonum düşük çıkıyor o yüzden önümüzdeki hafta pazartesi günü gidicem artık. 6 haftalık oluyorum ilk bebeğim de de 6 haftalık iken kalp atışını duymuştum bunda da duyarım inşallah