Merhaba Kızlar, 14+1 haftalık hamileyim. Doktor kontrolümüze 1 hafta var. Ayda bir kontrole gidiyorum. İlk kontrolden 2 hafta sonra acaba bebeğime bir şey oldu mu endişesi sardı. Bazı durumlarda bebeğe birşey olsa da herhangi bir semptom olmuyormuş. 2. Trimesterla hamilelelik semptomlarım da yok. Bunları dert ediyorum kafamda kendime. İnşallah herşey yolundadır tabi ama bu duyguları yaşayanlar varsa ileri haftalarda olup henüz bebek hareketi hissetmediğiniz dönemler için yorumlarınızı desteğinizi duymak istedim.