Knebma Adete 7 gün kala kan testimde beta 13.11 cıktı yaklaşık 1 haftalık bir gebelik sonucu aldım kan testi en iyisi daha regl olmama Bı kaç gün kaldı geçikmem için beklıyorum bakalm yükseliş varmı