Elfblm Kızlar selam yarın regli olmam lazım ama buraya en son regl tarihimi girince 3+5 çıkıyor ekim 4 dün yani son reglim şimdi erken gebelik testi yaptım negatif çıktı sizce erken diyemi yoksa olması gereken mi bilemedim kafam çok karışık 3+5 den dolayı
edis22 Elfblm ayarlardan gebe değilimi işaretleyecektiniz. İşaretlemediğiniz için gebelik hesaplaması yapmış uygulama ve ayrıca eğer geç döllenme olursa erken gebelik testi şimdi göstermeyebilr