Guleryuz777 Arkadaşlar merhaba 15+3 teyim. Ama son 1 haftadır yüzümde ciddi ödem şişlik var. Bu durumu yaşayan var mı ? Normal bir durum mu? Yoksa çok mu erken ödem için. Hastaneye gitmeli miyim? Yardımcı olur musunuz?
Yaseminkayaa Ödem için biraz erken değil mi bir şey alerji yapmış balık veya çiğ süt yumurta da olabilir
Guleryuz777 Yaseminkayaa Yaseminkayaa balık ve çiğ süt pek tüketmiyorum. Yumurtada yapar mı ilk defa duydum.
acelya01 Bende de olmuştu ellerim ayaklarım yüzüm çok şişti normal dedi doktor şuan 27+5 olduk geçti ama ellerde uyuşma var hala magnezyum kullanıyorum günde 1 iken doktor günde 2ye çıkart dedi
Guleryuz777 acelya01 evet bende de magnezyum eksikliği olduğunu söyledi 3 hafta önce ilaç kullanıyorum şuan.
Guleryuz777 acelya01 bu yorum biraz içimi rahatlattı. Demek ki bu sıkıntıyı yaşayan sadece ben değilim
Yaseminkayaa Guleryuz777 yapar tabi benim çocuklarım doğdu hepsinin yumurta süt laktoz alarjisi çıktı anne sütü hariç ana beslenmelerini 2 yaşına kadar yumurtasız sütsüz verdim