Merhaba benim 5. Gün embriyosu transferimin 9. Günü test günüm bugün. Beta: 68,2 çıktı. İki gün önce dayanamayıp erken test vermiştim o zaman da 26,3 çıkmıştı. İki katına çıktı ama bu güne göre değer düşük. İki gün sonra tekrar kan vereceğim. Böyle olup yükselen gebeliği sağlıklı olan oldu mu yoksa kimyasal mı olacak …