Benim hamileliğin başından beri bir türlü yükselmiyor en fazla 10a çıktı öyle diyeyim o da sabah akşam içmeye başladığım haliyle. Özeldeki doktorum en son devletin verdiğini değiştirdi ve sidefer kullanmaya başla içeriği daha iyi dedi. Devlet karşılamıyor bunu ama kabızlık mide bulantısı ya da idrarda bir değişim falan yaşamadım ben. Zaten kansızlıktan ruh gibi geziyordum yüzüm dudaklarım bile renksizdi halsizlik vardı şimdi biraz daha iyi hissediyorum. Kasım da randevum var o zaman tahlil yaptırırım zaten belli olur yükseltip yükseltmediği.