Ben çok azalttım 9 haftalık hamileyim. Günde 2 ya da 3 e düşürdüm bazen hiç içmedim. Şimdi birkaç sıgara kaldı onlar bitince tamamen bırakacağım umarım. Çok vicdan azabı çekiyorum. İlk gebeliğimde kolayca bırakmış sonrasında sigara kriz anlarında 3-5 kere yakmıştım. Ama bunda o korku gelmedi bi türkü. Çok zorlanıyorum ama başaracağıma inanıyorum. Çünkü büyüyorlar ve direkt bizden beslenecekler