Herkese merhaba, bugün ilk trimester’ımın son günü. Şu ana kadarki sürecin %70’inde baş ağrısı çektim. Ağrıyı geçiremiyorum. Günlerce sürüyor, belki arada bir gün nefes aldırıyor sonra yine devam… Doktorum tansiyondan olabilir dedi, takip ediyorum, beslenmeme dikkat ediyorum ama fark yok. Parasetamol grubu ağrı kesici alıyorum o da bana fayda etmiyor. Benzer şeyler yaşayan, çözüm bulan, tavsiyesi olan var mıdır? 🌸