sena0104_ Arkadaşlar.merhaba 25 ekimde osmangazi de nift testi verdi 3 hafta içinde sonuçlar çıkar dendi daha erken çıkan yada sonuç gösteren varmi isyerinden izin alamıyorum. Sonuç hangi günler saat kaçta bakılıyor bilgisi olan varmi
Didemnil35 sena0104_ merhabalar kaç haftalık yaptırdınız bu işlemi birde hangi bölüm yönlendirdi sizi o bölüme
Busrw sena0104_ 10 gün falan sonra genetiği arayıp sorabilirsiniz sehir dışında olanlarda geldiği için çıkıp çıkmadığını söylüyorlar sadece çıktı gelip alın deniliyor detaylandırmaso siz gidince yapılıyor
Alone sena0104_ telefon ile bölümü arayıp sormanız gerekiyor. Çıktıysa ona göre gideceksiniz. 3 haftadan önce de genelde çıkmıyor
sena0104_ Didemnil35 şehir hastanesi doktorum önlem amacli önerdi ms hastasiyim 2li tarama testinde problem yok