RiRi22 Akıntım normalde peynir kesiği gibi geliyordu az miktarda. 3 gün önce nstde sancım çıkmıştı doktor alttan muayene etti 3 cm açıklık var dedi. Yarın kontrolum var. 3 gündür kahverengi sümüksü yapıda leke geliyor. Çamur gibi. Nişan da bu şekilde mı gelir? Bunun ayrimini nasıl yapabilirim? Bilgisi olan🤯😮💨
Mery6619 RiRi22 evet tamda bu şekilde oluyor nişan kırmızı,kahverengi,pembe,yumurta akı renginde. Zaten acilmaniz falan varmış. Rabbım sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin
prens_prenses_annesi RiRi22 evet nisan gelmis ama sizi 3 cm yle nasil eve gonderdiler hayret ediyorum bnim 2 cmydi yatisimi yapmislardi cnku aciklim oldugu icin riske atip bu sekil seni gonderemem dedi bebek enfeksiyon kapabiliyomus enfeksiyonda kapip kuveze aliyolsrmis bnde hemen kabul edip yatisimi yapmistim suniyle dogumum baslamisti
RiRi22 Mery6619 doktor ultrasonda nisanin gelip gelmediğini anlar mı. Ben şüpheliyim gelip gelmediği hakkinda
RiRi22 prens_prenses_annesi benm ağrım sancım yok 3 cm açıklık var diyince şok oldum. Bebek henüz doğum kanalında da değil anlamadım hic. Squat yap plates topu a otur kalk dedi doktor suyun gelirse hastaneye gel dedi
Mery6619 Kubrakaraduman yok canım herkesin belirtisi bi olmuyor. Benim ilk dogumum hafif adet ağrısıyla başlamıştı kontrole gittim 2cm acilman var dedi
Kubrakaraduman Mery6619 benimde 2-3 gündür hafif kasık ağrılarım var 37+3 teyim bu arada geceleri özellikle oluyor ama ilk hamilelik olduğu için anlayamıyorum da doktorum baş aşağı dönmüş bekleyebiliriz artık demişti doğum yaklaştığı için olur mu bu hafif ağrılar acaba
Mery6619 Kubrakaraduman bende 37haftalik oldum. Erken doğum riskimde vardı her ağrıda dra koşmayım diye duş alıp dinlendim gecerse yalancı sancı oluyor. Bide baş aşağı mı dönmüş dedi yoksa kanala mi inmiş dedi. Bide artık bu ağrılar normal vücut kendini doğuma hazırlıyor
Kubrakaraduman Mery6619 geçiyor uzun sürmüyor ağrılar zaten doktor doğum pozisyonunda dedi başı aşağıda dedi tam olarak kanala girmiş demedi bunu dediğinde 36 haftalık olmak üzereydim sanırım
Mery6619 Kubrakaraduman benimki 23haftadan beri baş aşağıda oda agri yapıyor. Kendinizi takip edin dediğim gibi ağrılar gelince duş alıp dinlenin geçmezse dra gidersiniz
Mery6619 RiRi22 nişan dan çok sancı sıklığı önemli veya su gelmesinde hemen hastaneye gidilmesi gerekiyor. Çünkü nişan gelince haftalarca doğum baslamadan duranlar var. Yok dr anlayamaz. Kac haftalik gebesiniz
Aysegebes Benimde regl sancım var hiç bitmeyen. Bugün 3. Gün oldu artık. Arada sert vuruyo ama düzenli değil onun dışında hiç geçmiyo ama sürekli belimde kasıklarımda ince sızı var? Açılmam olmuşmudur ki ya. Nişan gelmedi daha. Bugün 39 oldum yarın randveum var ondan şuan sancım var diye gitmedim doktora. Ve dediğim gibi ince ince hiç geçmeyen bir regl sancısı??? Doğum başlamış mıdır yada yakın mıdır sizce? Doğurmak istiyorum
Mery6619 RiRi22 bende şimdi geldim hastaneden nstde sanci yok açıklık yok ama karninda çok sertlik var dedi ebe duş almıştım geçmedi galiba ufak ufak doğum belirtisi başladı