Kizlar hastaneden fiyat aldık baya zaman oldu tabi fiyatın içerisinde dahil olan hizmetleri sayarken sorumlu kişi 28 gün icerisinde 1 defa bebek muayane hakkı 2.olursa ücret alınıyor dedi .İlk kızımı da özel hastanede doğum yapmıştım farklı bir yerde orada sarılık için,gaz için vs defalarca götürdük ücret ödemedik böyle bı dayatma yapabilirler mi .Bir yakinimiz da bu hastanede doğum yaptı yakın zamanda o da bir kaç defa götürmüş muayeneye bebeği ama ücret ödemedik ilk 30 gün devlet karşılıyor dedi hastaneye sorduğumda onların özel sigortası vardır vs diye geçiştirdiler.Bilgisi olan var mı bu konuda