mihraninannesi55 travel sistem bebek için çok rahat soğuktan rüzgardan koruyuculuğu daha yüksek içinde beşikte yatar gibi yatar. Ama diğer yandan ağır hantal ve yer kaplayan arabalar. Kabin boy arabalar pusetle kullanımı iyi ama diğer aparatı taktiginizda sırt kısmı genellikle çoğunda böyle çok dik ve geniş. Bebek içinde savruluyor böyle yandan desteği yok gibi. Travel sistemde daha böyle rahat oturuyor bebek içinde. Bebek arabası almaya gittiğimde travel sistem alacaktım satıcı dedi ki bunu 1 yaşından sonra kullanamazsınız başka almanız gerekcek bebeğin boyu uzadıkça ayak kısımları rahatsiz edecek dedi ve ağır yer kaplıyor dedi. Kabin boy önerdi. Kabin boy aldım pusetle iyiydi diğer aparata geçince bebeğim içinde hiç rahat edemedi savruluyor resmen ne doğru düzgün yatabiliyor ne de oturabiliyor. Arkadaşımınki farklı marka ama o da aynı şeyi yaşadı bebek içinde asla durmak istemiyor. Sonra yine 2. bir araba almak zorunda kaldım bu sefer baston araba aldım ama onu da ilk zamanlarda kullanamazsınız ben 6.ayda başladım. Galiba iyi bebek arabası yok😅