Bu ay 2 orta seviyeli günü değerlendirdim, adetime 3 gün var gözüküyor 4-5 gün önce kaset test yaptım ama negatif çıktı sizce erken gebelik testi alıp yapayım mı sağ taraf batma ve mide bulantısı var o kadar ne yapayım sizce alsam çıkar mı? Bilemiyorum bu yüzden fikir istiyorum ilk çocuk planım