Duyguxx ben de 14 haftalıkken ve 18. Haftada yolculuk yaptım iki kez gittim geldim bi saatlik yol zaten sarsmıyo bile otobüs olsa uzak olsa neyse de uçakla bi saatte hiçbi şey olmaz Allahın izniyle. Bi de bizim geçtiğimiz metal dedektörü x ray çantaların geçtiği yer yani ordan geçsen de öyle zarar verecek bi şey değil elle aranmaktansa ben ordan geçmeyi tercih ettim iki dk da.