Sevimlianne_adayi Kızlar kullanan var mı bu testi bugün günüm hafif kahverengi lekelenme oldu kaset test yaptım negatif bu testi yaptım hafif silik çizgi çıktı
Ebrugunesss Sevimlianne_adayi testi kullanmadım ama silik çizgi çıktıysa kan verin lekelenme de varmış
Merve8155 Sevimlianne_adayi canim bende ayni seyi yaoti 4 test yaptim duratestin hepsi cift cizgi oldu ama.baska markalarda olmadi bende cok umitlendim ama malesef kanda negatif cikti o yuzden umitlenmeni istememm baska erken gebelik testiyle tekrarlamani oneririm
Merve8155 Sevimlianne_adayi bendede oldu ama kesildi akinti normal haline dondu yani kafam karisti arada yanlarimda bi agri oluyo o kadar baska bir sey yok
Sevimlianne_adayi Merve8155 valla canım açık kahverengi akıntılarım var lekelenme deniyor işte ama hala refl olmadım ya sökülemiyorum anlamadım hergün 2-3 damla geliyor başka gelmiyor lekelenme o kadar
Merve8155 Sevimlianne_adayi benden 1 2 kere geldi o da yani kucucuk ama bir iki gun arayla sonra daha gelmedi arada belimde yanimda bi agri gibi bir sey oluyo sonra geciyo bi olamadim ya