Kubraylvc Hanımlar gecen hafta ikili test yapıldı ultrason gayet iyi grafik bugün çıkmış doktor herşey normal dedi yaş 32 sanırım yaş riski gözüküyor ben öyle anladım sonuçları aynı olan varmı
Asi_07 Kubraylvc yaş riski bende de çıktı cnm 33 yaşındayım doktor 30 ve sonrası hep risk olur önemseyeceğimiz bir durum değil dedi keza detaylı da da herşey normaldi hiç takılmayın ona