68pembemavi01 Tecrübeli anneler sezeryan olursam hangi doğumu tercih edim.Baba sezaryen de neye dikkat etmem gerektiğini söyler misiniz? Neyi tercih etmem gerekiyor
Tutaste_ 68pembemavi01 bi gece oncrden veya sabah cok katı yeme ama tok tutucak seyler ye yumurta vesaire. Ben spinal oldum genel olarak iyiydi. Bide kayısı hoşafı yap götür ben çok faydasını gordum daha uyuşuktum gazımı filan cıkardım zaten cıktıktan sonra hemen sıvı alın dıyolar ben hemen hoşafı içmiştim
KurabiyeninAnnesi123 68pembemavi01 herkeste dogum şekli farkli işliyor canm sen hangisine hazirsan onu seç kimsenin agzina bakma eşinin bile benm eşimde normalde baskici olmuştu ben sezeryandan yana oldum suni istemedim
Slmcnmyeniben 68pembemavi01 belden uyuşturma tercih etmiştim diğerinde baş ağrısı çok oluyor dediler ne yaptınız doğum başladı mı buraya yazmayı unutmayın
68pembemavi01 Tutaste_ normal diye geldim sezeryan dediler bebek iri olduğu için birde 41.haftamdayım.