Bebeğinin cildinden çok çeken bir anne olarak gönül rahatlığıyla sorularınızı cevaplayabilirim.. Yeni doğum yapacak annalerim
Öncelikle pişik konusunda çok hassas davranmak gerekiyor çünkü pişik hemen olan ama günlerce geçmeyen bir sorun. Bebeğiniz kakasını yaptığı an işinizi gücünüzü bırakın ve hemen altını değiştirin 5 dk beklese bile hemen kızarıklık yapabiliyor, sonra pişiğe evriliyor. İmkanınız oldukça özellikle yaz aylarında sık yıkayın. Ben Adana da yaşadığım için. yeni dğduğu dönem her gün yıkıyordum gelişimi içinde çok faydalı.
Veeee gelelim en en en önemli noktaya
Bebeğinize kullandığınız ürünlerr… Annlerim lütfen her önünüze gelen ürünğ kullanmayın. Kokulu olmamasına, doğal ve temiz içerikli olmasına mutlaka dikkat edin. ( Doktorumuz bize LE NATURA yı önermişti ve onj kullandığımdan beri gerçekten çon rahatladık) Aynı markanın şampuanından da aşırı memnunum.
Life sıktığınızda ne koku ne yanma sıfır. Anında köpürüyor ve çok kolay durulanıyor.
Durulanma kısmı önemli çünkü çocukların başına iki saat su tutmak çocuğu banyodan soğutuyor. Ayrıca çabuk durulanmayan ürünlerin içeriğine güvenmeyin…
Evettt başka soru varsa alırımm. İkinci çocuğa deli gibi araştıran bir anne olarak bordo bereli olarak geliyorum. 😁🌸