Alya2727 Kızlar 38 haftaliğım dün geceden beri az az su geliyo normalde akıntı oluyo baya ama bu bildiğiniz su geldi ama az az normal mi sancım filan yok acaba dün yürüyüş sqat yaptım ondan mı?
Nil20229 Alya2727 sanci olmaz daha benmde suyum gelmsdi gittm hastaneye 1 2 saat sonra sancim basladi korkma sag salm kucagina alrsin insAııah