arinmommy Arkadaşlar ben kısmen aktif bir işte çalışıyorum masa başı ama çok yoğun, sizce bebeğe herhangi bi olumsuz etkisi olur mu? Bir de aylık kontrol için izin kullanma hakkımız var mı bu konuda bilginiz var mı ( sözleşmeli personelim)