30 da başladım bende ama 17de başlamışdı carpıntım ciddiye almamışdım normaldir felan diye ama hayatımı etkiliyordu baya
Artık nefes darlığı bayılma hissi vs birsürü şey eklenince beloc 50 e başladım, kadın dr yazdı hatta ben kullanıyorum ve neden daha önce kullanmamışım diyorum resmen nefes alıyorum artık sakinleştiriyo
Ama yinede değerlerim hep 100 üstü dozu artırıcakdı okadarınıda ben istemedim
Şuanlık bir yan etkisini vs görmedim