Mom_06 seni çok iyi anlıyorum canım. Ne kadar canını sıkma desek de sıkılıyor o can. Elden gelen bir şey yok vardır bir vakti. Ağlamadan içindeki sıkıntı atılmıyor. Günlerce ağladım bende. Sana tavsiyem sana iyi gelecek insanlar ile sohbet et. Dün bir doktor ile görüştüm en çıkmazda olduğum anda bana çok iyi geldi. Çevrende varsa derdini anlatabileceğin biri sohbet edip kendini rahatlatabilirsin. Elden hiçbir şey gelmiyor 😔 yeni ay için hazırla kendini güzel şeyler düşünmeye çalış ☺