Tulayy1 Hanımlar kahverengi akıntım vardı doktora gttim bol bol istirahat etmemi syledi birde duphaston ilaç verdi onu kullaniyorum ilacı kullananlar varmı hemen geçiyor mu yoksa kullanırken hala kahverengi akıntısı devam edenler varmı
Demmi Tulayy1 benimde 6. Haftamda başladı başlar başlamaz doktora gittim dinlen dedi ultrasondan baktı bi sorun yok dedi progestan verdi hemen kesilmedi 10 gün kadar sürdü sonra yavaş yavaş azaldı bitti
aslcnr Tulayy1 tülaycım ben kullandım ama uzun süre kahverengi akıntıyı kesmedi. Sonra başka dr gittim fitil progestonu verdi onunla 2 gün sonra akıntım bitti. Sorun etme sadece bu sıralar günlük ped kullan öbür türlü daha kötü hissediyordum ben. 😇
Kubra001111 Tulayy1 merhaba canım kaç haftalıksın aynı durumdayım öğrendiğimden beri kahverengi lekelenmem var duphaston kullanıyorum ve 3 günde bir düşük önleyici iğne vuruluyorum hatta bugün 5 10 dk hastanede bekledim eve gelince kırmızı lekelenmem oldu korktum yine ama doktor kalp atışı duymadan bişey yapılamaz dedi haftaya salı gideceğim
Tulayy1 Demmi o zmn zamanla bitiyor demekki bende tek bende mi sorun var diye düşünüyordum ister istemez stres yapıyorum görünce
Kubra001111 Demmi merhaba Benim de dün kesilmişti ama tekrar bugün 5-10 dakika ayakta durunca hastanede tekrar eve gelince kırmızı lekelenme oldu evde istirahat edince olmuyor ama
Tulayy1 aslcnr acaba progesteron a göre bu ilaç hafif mı geliyor ki yada zmaanla mı kesecek bende bilemedim
Tulayy1 Kubra001111 11.haftamdaym cnm bnden sna tavsiye çok fazla ayakta durma sürekli istirahat et bol bol yat dinlen ev işleri falan da yapma
Kubra001111 Tulayy1 Yok canım ev işi yapmıyorum ama mutfağı falan gittiğimde bir şeyler almak için bile 5 dakika ayakta dursam kasıklarım ağrıyor geçer mi acaba ya da bu yerleşme mi nedir çok korkuyorum tamam Allah’a tevekkül ediyorum ama 2 yıl sonra nasip oldu Rabbim kolayca kucağımıza almayı nasip etsin
Tulayy1 Kubra001111 senin endiseni çok iyi anlıyorum cnm bnmde arada oluyor kasik ağrılarım öyle olunca hemen yatıyorum sadece yemek yapmak için kalkıyorum ayağa kafanı biraz dağıt kendini üzmemeye çalış biliyorum çok zor ama inan stres de çok etkiliyor
Tulayy1 Kubra001111 sen kaç haftaliksn cnm bebek ve rahim büyürken de ağrı olur ama şuan progesteron kullanıyorsan çok yorma kendini
Kubra001111 Tulayy1 aynen canım dua ediyorum ister istemez stres oluyorum ama kalp atışını duyarsam rahatlicam sanırım bende bir yemek yapıyorum gerisini eşim eve gelince yardım ediyo