Sltn1_mucize 5 gündür kasık ağrım ve batmam var 7. Haftandayım ara ara tekrar ediyor kanamam yok 5 gün önce muayenemde de bir sorun görmedi doktor kalp atışını duyduk benzer belirti yaşayan var mı ne yapacağımı bilemedim
Harika38 Sltn1_mucize selam bende de ara ara oluyor doktora sordum dayanamayacak bir ağrı olmadığı sürece önemli değil takma dedi. Vücut hummalı bir çalışma içerisinde aslında düşününce ama biz evhamlanıyoruz. İnşallah sağlıkla alırız bebişleri kucağımıza 🤲🏻💐