Canoski_1 Tektaş şeklinde yolk kesesini gördük geçenlerde doktora gittiğimizde burada kalp atışı oluşur dedi doktor iyi birşey mi bunu görmek sizce ?
senem-yabaci Yolk kesesi varsa zaten bebek de var demektir. Boş gebelik değil yani. Bende de göründü cuma günü. Bu cumartesi kalp atışı için gideceğiz.