Esraaslan9 38 haftalık hamileyim doğum yaklaştıkça stres artmaya başladı normal doğum yapıcam ama çok acı çekicem korkusu var epidural doğum yapanlar doğum sürecini ve sonrasını anlatabilirmi? Kalıcı bel ağrısı olayı var mı? ❤️
heyben Esraaslan9 bel ağrısı epidural kaynaklı değil doğum kaynaklı olur, ağrınızı keserler ıkınma hissiniz kalır o da bebeği ittirebilmeniz için. konforlu bir işlem 🌸
Melismelo Epidural bende fayda etmemişdi aynı sancıyı devam cekmişdim, bel ağrısıda evet oldu bir kac ay sonra kendilinden gecti ve sadece anlık hareketlerde birden ağrıyodu sürekli olan bi ağrı değildi
aybarsssmom neye inanırsanız onu yaşarsınız güzel geçeceğine inanın bende 31 deyim aşırı korkuyordum ama pozitif normal doğum hikayeleri okuyarak bilinçlendim biraz kendinizi en sonunda bebeğinize kavusacağınızı bilerek telkin edin 🥲
Esraaslan9 aybarsssmom Kucağıma alınca bütün acıları unutucam biliyorum ama insan ister istemez düşünüyor bende doğum hikayeleri okudum hamile olmadan önce sezaryen yaparım diyordum ama fikrim değişti tabiki normal en güzeli hayırlısı olsun bakalım