Melisa_kznsl Merhaba herkese 1 saattir karnım ağrıyor üşüttüm gece herhalde şimdi de ishal olmuşum ne yapabilirim bir fikri olan var mı
Zeynepgmsbs61 Melisa_kznsl ay bende çok üşütüyorum büyük ihtimalle ayaklardan üşüyorsunuz. Ayaklarınızda hep patik olsun hiç corapsız terliksiz gezmeyin bence🙏 bol bol su tüketin. Limon nane de yapabilirsiniz geçmiş olsun
Bebek-2023 Melisa_kznsl ben de aynı bulgu olmuştu reflor diye toz verdi doktorum ishal kesmek için bi probiyotik miş faydalı bir toz onun dışında patates haşlaması elma püresi falan ye canım
Melisa_kznsl Zeynepgmsbs61 tavsiyeleriniz için teşekkür ederim öyle yapacağım şuan daha iyiyim ama hamilelikte ishal iyi olmaz dedikleri için korktum sormak istedim sagolun
Zeynepgmsbs61 Melisa_kznsl ben hiç öyle duymamıştım tehlikeli olduğunu. Hatta olabiliyor doğal karşılıyordu doktorlar🙏
Melisa_kznsl Zeynepgmsbs61 cevabınız için teşekkür ederim şuan daha iyiyim çok şükür ilk gebelik olunca insan herseyden endişeleniyor 🙂
Melisa_kznsl Bebek-2023 çok teşekkür ederim tavsiyeniz için dikkat ettim yememe icmeme giyimime şuan daha iyiyim çok şükür