twn_babymom ben şu anda tam 25 haftalığım ve kasık ağrısı var biraz iki gündür. İkinci bebeğim bu 7 kilo almışım ama bu bile bel ağrısı yapmaya başladı hemen. O yüzden düzenli yürüyüş ve pilates yapıyorum ki ağrı azalıyor, özellikle pilates çok iyi geliyor. Bir de bugün şunu fark ettim sadece beyaz ekmek yediğimde ve suyu az içtiğimde midem yanıyor 😁