Ahmetmom merhaba bende şuanda 6haftaligım benim dediginiz gibi sancım çok oluyor özellikle geçen gün düşük bel bı pantolon giyinmiştim şiddetli adet sancısı gibi oldu duramadim ağrıdan ve ara ara böyle sanki bebek içerde hareket eder gibi seğirmeler de oluyor karnimda normaldir diye düşünüyorum sağlıkla kucağımıza alalım inşallah ☺️🥰