Buse5454 4+4 gebeliğim var şuan adetim den 2 gün önce 29 du iki gün sonra 117 3 gün sonra 672 sürekli 4 ve 5 kat artıyor sizce normal mi aklıma mol gebelik geliyor
yarenatlas benim de ilk öğrendiğimde 25 ikişer gün arayla 75, 291, 9900 olarak gelmişti şu an normal sağlıklı bir gebeliğim var yani olabiliyor bu şekilde yükselmeler :)
yarenatlas Buse5454 en az 2 kat artması gerekiyor dengesiz ilerlemiyorsa artıp azalma yoksa bir sorun olacağını düşünmüyorum sağlıklı bir gebelik dilerimmm ❤️