Merhabalar 🌸 20+6 haftalık hamileyim, bebeğimin hareketlerini 2 gün çok net hissediyorsam 1 gün çok çok az hissediyorum bu normal mi? Cuma günü de detaylı usg randevum var. Herhangi bir ağrı huzursuzluk sancı kanama vs yok çük şükür. Ama hareketleri azalınca korkuyorum