kubrayilmaz35 Hep görüyorum bende merak ettim tahmin alıyım,ilk bebişim erkek bu 2. 🧸 https://mutluresim.com/images/2024/10/30/1FBemu.jpeg
myangelson kubrayilmaz35 ramziye göre karından ultrason ise erkek duruyor ama benim ramzi tutmadı 😅 ilk çocuğumda tutmuştu bunda kız çıkıyordu tutmadı bu bebiş de erkek 😅🧡
kubrayilmaz35 myangelson 2 haftaya öğrenicem bakalım burda 9+4dü suan 12 olduk ,ilk gebeliğimde oğlumda prenses gibiydim ama bu sefer mide bulantısı ve safra cıkarmaktan geberiyorum🥹
asel16ikra myangelson merhaba banada balarmısınız bu teori olayını bi türlü anlayamadım ben🤭 https://mutluresim.com/image/zt4bgl https://mutluresim.com/image/zt4oiV https://mutluresim.com/image/zt4lMP https://mutluresim.com/image/1zRyYL
myangelson kubrayilmaz35 benim bu hamileliğim de ilkinden çok farklıydı herkes kesin kız bu bak farklı geçiyor dedi ama sonuç aynı 😊