Bseldatgain fatmanurbicer evet canım doktor söylemişti arkadaşıma ondan öyle yaptık en iyisi o şaşmaz demişti
fatmanurbicer Bseldatgain evet o marka hariç bi çok markada çift çizgi görüp betayı sıfır görmüşlüğüm vardı
Bseldatgain fatmanurbicer canım ya benim kese bugün göründü 5+4 olmuşuz ama sanki iki kese var gibi doktor güldü falan ama haftaya bir daha gel dedi
fatmanurbicer Bseldatgain evet canım yanda da bi kese var gibi duruyor ama bi dahaki kontrole net belli olur öyleyse de erken diye tam belli olmamıştır