Kubra001111 Esra33- bana da dinlen dedi evet çok bekledik Rabbim bize bağışlasın evlatlarımızı sevincimizi yarım bırakmasın
Gizem1504 Bende 6 haftalıkken düşük yapyım sağlıksız gebelikti kesem bozuldu nasipte varsa ne yaparsan yap oluyor iyi düşünün iyi olsun
Prefour Kubra001111 benim de böyle , beta yavaş yükseliyor , 2 gündür koyu kahverengi idi bugün kırmızı geliyor az az ,oksapar ve progestron iğne de kullanıyorum . sizin nasıl devam etti ne oldu sonrasında ?
Kubradmurat Sjshsjssks bende 10 haftaya kadar sorun yoktu birgün oğlumu ayagimda uyutmaya çalışıyordum çocuğu uyuttum lavaboya gittim kan gelmişti acile gittik bebegin kalp atışları yoktu 4 tane doktor ayri ayri bakti ben o hastaneden çıktım diger hastaneye gittim orda da kalp atışı yok dediler kurtaj olmak durumunda kaldim sağlık olsun yiyecek ekmegi içecek suyu yokmuş demekki rabbim hakkimizda hayirlisini nasip etsin inşallahn 1.5 yil korundum sonrasinda tekrar hamile kaldim cok şükür 5 aylik oldu oğlum şuan tekrar hamileyim rabbim verdikten sonra her türlü olur canım canını sıkma ben istemediğim halde hamile kaldım şuan mesela rabbimin işine akıl sır ermez o yüzden hep hayirlisini dile iste bundan sonra kötü düşünme canım hayat bu olağan şeyler ne yapalım 🙏