29.haftada sancı var diye gitmiştim kanala girmiş dedi doktorum durdurdular sancımı 1 gece hastanede kaldım yine sancım oldu gittik 33. Haftada baş aşağı kanala girmiş dedi sancım var ama açılmam yokmuş haftada kontrole gidiyorum başına gelen oldu mu kaçıncı haftada doğum yaptınız