Twogirlsmomy 11+4 günlük hamileyim geceleri ayak tabanlarım yanıyor.bu durumu yaşayan varmı acaba.neden oluyor ki🤦🏼♀️🤔
myangelson Twogirlsmomy şeker olabilir mi ? Hiç doktora söylediniz mi bazen şekeri olanlarda ayaklarda yanma oldugunu duymuştum
Twogirlsmomy 6 kasımda randevum var ama.gittigimde soracagım.bir önceki tahlil sonuçlarıma baktı olumsuz birşey söylememişti.