Kızlar beklenen adet tarihimde erken gebelik testi yaptım negatif çıktı bugün gecikmenin 11. Günü dün inanılmaz adet ağrısı çekiyordum ama halen olmadım 2 ay önce doktora gidince rahim kalınlaşması olmuş dedi sizce geç döllenme olabilir mi yoksa negatifse negatif midir