9000 Aymina3 ben lanshıon marka aldım henüz kullanmadım ama herkes çok memnun kalmış tavsiye üzerine aldım
RiRi22 Aymina3 kiwi nin aldım ben. Trendyolda yorumlari baya olumluydu henüz kullanmadım fiyatı da çok uygun bir bak istersen
Hatice8 Aymina3 Ben de kiwi aldım, fiyat performans ürünü bence. Çok pahalı markaları almaya gerek duymadım yeterince kuvvetli ve iş görüyor
ilkimocha Merhaba ben 13 günlük yeni anneyim, lansinoh çift elektrikli sağma makinesi kullanıyorum gayet memnunum ama yarım saate yakın sağdığımda kollarım ağrıyor tutmaktan sanırım eller serbest bebebao da alacağım.
Tuzlimon1 Aymina3 7 yıl önce mamajoo çiftli kullandım inanılmaz memnundum. Benden sonra 2 arkadaşım daha kullandı tavsiye ederim 💕