Esmeray01 Kızlar 13 gündür adetim geçiliyordu bnde evde test çubuğunda test yaptım pozitif cıktı bugün doktora gittim ve kese çok küçük olabilir gözükmüyor dedi kan testi verdim ilk hamileliğm değil ilk defa yaşıyorum bu durumu yaşayan var mı aranızda
myangelson Esmeray01 geç döllenme falandır belki yeni hamile kalmissinizdir kan sonucuna göre doktor yönlendirir zaten
Bebekmert Esmeray01 bende keseyi geç gördüm 7+3 teydik. Geç döllenmeydi o yüzden geç görmüştü doktorum şuan 16 haftaligiz sizde görürsünüz inşallah 🙏🏻
Aysenurkayaa23- Esmeray01 bence acele ediyorsunuz ben kandan beta hcg takibi yaptım güzel yükseliyordu 8+1 haftalık ilk defa bugün gittim gördüm geç döllenme olabilir stres yapmayın
Esmeray01 myangelson kan sonucuma göre hamileyim 6 haftalık olması gerekirken kese görünmeyecek kadar küçükmüş dedi doktor 10 gün sonra tekrar gel dedi bakalım nolcak
Esmeray01 AnayimBenAna_ adete göre 6 haftalık ama doktor 2,3 haftalık anca vsrdır dedi ultrasonda bile gözükmedi
Sonnenblume Vajinal muayene ile çok küçük bir kese görmüştü varla yok arası. Aynı haftada ve günde o yüzden tedirgin olmayın 🙂 ben de cuma tekrar gideceğim bebeği görmeye inşallah 7 hafta olacak
Esmeray01 Aysenurkayaa23- ilk defa böyle oldu 3 gebeliğim tecrübesiz de değilim aslında ama ilk defa böyle oldu sasırdım