1850 Arkadaşlar merhaba 🙋🏻♀️ 38. Haftadayım ben bır bütün vücudum iğne batar gıbı oluyor . Ve kaşınıyor kaşınan yerlere su döküp rahatlamaya çalışıyorum. Bu haftalarda bu sekılde kasıntı yasayan var mı? 1 haftadır basladı bende
Migrenligebe 1850 32. Haftadayim, 1 haftadir ben de kasiniyorum. Sabah kan tahlili verecegim. Karaciger enzimleriyle ilgili bir sikinti olabiliyormus, bebek icin de tehlikeli bir durummus.
Baklava 1850 tum vucudunuz deli gibi kasiniyorsa sorun olabilir.cunku doktorum bana tum vucudun kasinirsa haber ver demisti bi rahatsizlik olabilirmis sanirim adini unuttum simdi.sizde doktorunuza durumu bildirin bence.
1850 Migrenligebe evet oyle bır durum olabıliyor bazen. Benım sadece gecelerı oluyor.ayaklarda ve bacaklarda şişme başlayalı bu kasıntı durumu basladı oyuzden sordum
Migrenligebe 1850 benim de geceleri oluyor, gunduz pek yok. Cok lanet bi durum, uykudan bile uyandirabiliyor 😐
1850 iremby o çatlak olusumu durumuyla ılgılıdır yuksek ıhtımal bendede kol ve bacakta var bırsey batar gıbı olup kaşınıyor
Migrenligebe 1850 kolestaz olabiliyomus, allah korusun anne karninda bebek ölümlerine sebep oluyomus. Ben bugun gittim kan verdim, siz de verin lutfen.
Baklava 1850 kasintinin siddetini filan bilmiyorum ama doktorum beni uyardigi icin soyluyorum.ins biseyin yoktur ama doktorunun haberi olsun.
Migrenligebe 1850 karaciger enzimlerim tahmin ettigim gibi yuksek cikti, ilac baslatiyolarmis sanirim. Aklim sizde kaldi. Siz de yaptirin mutlaka kan testi