Ozeeer kızlar bugün 38+1 olduk doktor öğleden sonra bakacak sonuca sizce sancı varmı anlayanlar bakabilir mii ❤️
Hka_hilal Ozeeer doktorunuz daha iyi yorumlar ama sanki sancı çıkmış gibi duruyor. Sanki düzenli değil gibi duruyor. Siz nasıl hissediyorsunuz?
Ummuarbc Ozeeer anladığım kadarı ile sanciniz çıkmış ama düzenli de gözükmüyor bu çıkan sancılar yalancı sancı gibi duruyor
Mrvsmt2502 Ozeeer 1 kere sancınız olmuş doüum için yeterli değil diye gönderiri sanırım. Benim son 1 ay bu şekildeydi
TKumsall Ozeeer çok sık olunca serum takip tekrar nst bağlanıyor geçmezse yatış veriyorlar ama geçiyorsa eve gonderiyorlar
Ummuarbc Ozeeer hayır yapmaz benim sancım ve 4 cm açıklık olmasına rağmen yatış yapmadı sancıların siklasinca gel demişti
Ozeeer Mrvsmt2502 anladım teşekkür ederim bende öyle düşünüyorum 😊Sizin sancilariniz ne zaman düzenli oldu ?
Nurbanusancak Ozeeer sancınız var ama düzenli drğil benimde öyleydi ve doğum için yeterli değildi o yüzden eve yolladı doktorum suyun ya da nişanın gelirse direkt gel demişti. Beklemedeyim bende🥰
Ozeeer Nurbanusancak Ayy ne zaman gelecekleri belli olmayınca insan strese giriyor 😊 siz kaç haftalık oldunuz
Nurbanusancak Ozeeer 36+4 benim oğlan biraz sabırsız😅🥲 Bende aynı stresle bekliyorum gerçekten belirsizlik çok zorluyor😅😅
TKumsall Ozeeer rica ederim sancin siklasmasa da açılma kontrolü yapıyorlar yine eğer varsa göndermezler ama eve evi yakın olanları gönderdikleri oluyormuş gerçi beni gondermemislerdi sancim olduğu için