Cigdemm000 Poyraz20_ merhaba bende de kan pıhtılaşması var ikisinide kullanıyordum. Doktorum kanaman falan olursa ecopirin bırak dedi. Hafif kahverengi lekelenmem oldu hemen msj attım doktoruma bıraktırdı. Sadece oksaparla devam ediyorum. Poyraz20_
Ftsokn Poyraz20_ Ben tedaviyle hamile kaldm oyüzdan tedavinin basından beri kullanıyorum doguma kadarda devam 4.5 aylık oldm şuan :)) siz ?
kB1- Benim genetik testinde pıhtılaşma uyumlu çıkınca yaklaşık bir 15 gündür oksapar iğne oluyorum sadece
Ftsokn Poyraz20_ daha minnacıksınız :)) Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin. Kan sulandırıcı ilaçları içmek cok önemli sakın bırakmayın düşük sebebiii 3-4 ay doktor devam ettirir gerisini sonra söyler zaten