zge13 13. Haftada öğrendim yani dün doktor demeden ben zaten kendim gözümle gördüm eşimde gördü çünkü doktor baya uğraştı bakmak için bebiste sağ olsun direkt gösterdi 🥲 Doktor erkeğe benziyor dedi 1 ay sonra kesin soylerim dedi. Herkes kız diyordu ben en başından beri erkek hissediyordum ama herkes kız dedi şuan hepsu şaşkın ve hepsi kıza döner yanılma olur diyorlar . Onlar kendi istediklerini diyorlar ama benim için fark etmiyor ilk gebeligim zaten ikiside lazım 🤣🤣