2princessmother Kızlar günaydın 37+5 doğum yakın normal doğum yapıcam grip oldum ve öksürüyorum doğuma engel bir durum olur mu 😏 bebek doğunca bulaşacak diye stresten daha kötü oluyorum İyileşmek için ne yapabilirim yapmadığım şey kalmadı 😔
dilaraRecep 2princessmother bende doğuma 1 hafta kala grip olmuştum nane limon ıhlamur birde hastaneye gidp serum taktırdım düzeldi ama hafif öksürük kalmıştı
MrsKiss 2princessmother Bende sezaryen günüme grip olmuştum iptal olmadı aldılar c vitamini ile falan iki güne atlattım bebeğe bulaşmadı allahtan ama öksürük kötüydü dikişlerim çok fena oluyordu öksürürken. Mandalina portakal yedim nane limon kaynattım o şekilde çabucak atlattım inşallah sizde çabucak atlatırsınız geçmiş olsun
numix 2 hafta sonra sezeryan olacağım ben de grip olmak üzereyim 🥺🥺 önlem almak için napabilirim bilen varsa
2princessmother numix @ebha Ya aksilik gerçekten 9 ay hiçbirşey yoktu son zamanda olacak şey mi şimdi bu 🤦♀️ Bebeğe bulaşacak daha yeni dünyaya gelmiş anne sütü almamış bağışıklığı 0 napcaz bilmiyorum
ebha 2princessmother hem evde bakacak kisiler hemde ziyarete gelecekler dahi hastaya hep beraber ve hic bir fikrim yok nazal yikama yapiyorum burnuma o kadar sadece
2princessmother dilaraRecep dün doktora yazdım serum vs söylemedi parol iç dedi 😔😔 parol ne kadar etkili olabilir ki yaa
numix 2princessmother ben de bugün dicem bakalım ne verecek doktor. Cidden 9 aydır hiç hasta olmadım 🥺 tesadüf işte.
ebha 2princessmother sinus rinse diye bi aparat var ona kendim ilik su icine karbonat tuz atiyorum deniz suyu mantiginda burnu temizlemek baya rahatlatiyor ama ben zaten migren ve sinuzit nedeniyle hamilelik onceside kullaniyordum aliskinm yani
2princessmother dilaraRecep aradım söyledim serum yapamaz mısınız diye gel dedi yapayım 😊 çok sağol canım 🌸
2princessmother numix bana dün sordum parol iç dedi ama parol bu hastalığa fayda etmez o kadar kötü ki gözlerimin yaşı durmuyor 🤦♀️ serum yapayım dedi gidicem birazdan
Baharcemre01 Ayy bugün sabah benim durumumda olan var mı diye bakayım dedim 38.haftadayız,bugün sabah boğaz ağrısıyla uyandım bekle bekle son günlerde hasta düştük 🤧
2princessmother Baharcemre01 aksiliğin böylesi işte şans mıdır nedir anlamadım bu zamana kadar güzel atlattık son anda bu iş olacak şey değil ya 😏
2princessmother Elfinn yaptım canım bende ama hiç azalma yok hep aynı hastalığın seyri serumsuz olmaz galiba
Baharcemre01 2princessmother ya hiç sorma sabahtır yemediğim meyve kalmadı nane limon işe yaramadı inş ağırlaştırmaz daha hayırlısı