_Elif27 Merhabalar doğuma gitmeden saç boyayan oldumu ben karnım 3aylikti boyadım şimdi beyazım aşırı çok gitmeden boyayıp öyle gidim diyorum zararı olurmu acaba aranızda boyayan oldumu
Nesizade05 _Elif27 doktorum bana bitkiselse eğer güvenebilirsiniz boya demişti 4 aylıkken bir kere boyadım doğuma yakın bir kere daha boyamayı düşünüyorum bakalım
afra119- _Elif27 bir kuaför olarak söylüyorum hiç bir sakıncasi olmaz ilk gebeliğimde de boyadım ikincide de, sadece açık havalanan yerde boyayın ve bekleyin mesele balkonda boya sürebilirsiniz orda bekleyin
afra119- Pnrrr bir kuaför olarak söylüyorum hiç bir sakıncasi olmaz ilk gebeliğimde de boyadım ikincide de, sadece açık havalanan yerde boyayın ve bekleyin mesele balkonda boya sürebilirsiniz orda bekleyin
Dugme2 Benim doktorum da bitkisel boya kullan dedi ama kimse önermiyor çevremde 1 ay sonra tekrar açılma oluyor diyor kalıcı olmuyormuş bende boyamak istiyorum boya içeriği mi zararlı kokusunu anlamadim