Kızlar en son 4 5 gün oncemi ne artimed testiyle yapmıştım 2. Çizgi silik vardı bu sabah GE5 diye erken gebelik testiyle 2 tane yaptım 2sindede çizgi oldu ama 7 8. Dakka sonra 2 3 silik daha oluştu tabi 2. Çizgiden daha soluk bir şekilde bu testi deneyipte çıkmayan varmı elimde bir test daha var ama duratest onuda denesemmi bugün çıkıp 2 tane daha alicm yarın adet günüm 😐
