Narin4545 26 haftalık hamileyim 3 gündür bebeğim az hareket ediyor sizde nasıl tecrübeli olanlar bilgi versin lütfen
heyben Narin4545 28e kadar çok düzenli olması beklenmez ama tatlı yiyip solunuza yatıp bekleyin, kahve için hareketlenecektir içinize sinmezse yine doktora gidin
Bensuy Narin4545 merhaba ben de 26 haftaligim benim de gecen haftaya gore azaldi hareketleri endiseleniyorum doktora gidecegim sanirim dunden beri 2-3 kez hissettim sadece
Mlkmr12 Narin4545 benimde öyleydi kızım 30.hafyaya kadar çok az hareket ederdi çok endiselenirdim. 30. Haftadan sonra hareketleri artmıştı baya, findigim doğdu 2 aylik şuan kıpır kipir🌸
eslemcagla Karnın açsa biseyler ye cikolata yiyip soluna yat bebek hareketlerini say 2 saatte 20 kere hareket etmesi lazim eger hala hareketlerini az hissedersen doktora git canım
Narin4545 eslemcagla onları deniyorum gün içinde 4 5 kere ancak hareket ediyor bundan bir hafta önce kıpır kıpır di
eslemcagla Narin4545 az hareketlenme varsa doktora basvur canım hem için rahat eder hemde doktor sana daha sağlıkli bilgi verir 🙏
Narin4545 eslemcagla evet gittim canım bebeğim ayaklarını ve minicik popsunu aşığa Rahime dayadığı için hareketleri az hissediyormusum
eslemcagla Narin4545 normal.canım endiseleniyoruz haliyle cok sevindim allah sagsaglim.kucagina almak nasip etsin insallah 😊❤️🙏
Narin4545 Mlkmr12 maşallah rabbim size başlasın benim 4 kaybim oldu için ben endişeleniyorum bu haftalarda normal miş demki bi çok kişi aynı durumu yaşıyormuş